Reklamy w wersji fizycznej

Bardzo wiele firm, chcąc skutecznie promować swoje towary bądź usługi, jednocześnie maksymalnie ograniczając nakłady finansowe na taką promocję przeznaczane, rezygnuje z reklam w telewizji, bądź radiostacjach, stawiając na reklamy w wersji fizycznej, przekazywane z rąk do rąk.

Stojaki reklamowe, umieszczane w newralgicznych punktach

stojaki reklamoweJak dotrzeć do możliwie największej liczby odbiorców? Trzeba przeprowadzić odpowiednią kampanię marketingową. Jednak treść takiej kampanii, również musi trafić do szerokiego grona odbiorców, z których tylko część zwróci na zawarte w reklamie treści uwagę. Telewizja przestaje być w tym celu odpowiednia, ponieważ coraz częściej reklamy są wyłączane, bądź telewidzowie zwyczajnie zmieniają kanał. Popularne staje się lokowanie produktów w produkcjach telewizyjnych, jednak jest to związane z kolosalnymi kosztami, na które stać tylko największych przedsiębiorców. Rozwiązaniem tego problemu wydają się być stojaki reklamowe, umiejscowione w newralgicznych punktach. Przede wszystkim, koszt rozmieszczenia takich stojaków, oraz wreszcie  zakupu samych stojaków, jest zdecydowanie niższy niż reklama w stacjach telewizyjnych (nawet jeżeli mowa o telewizjach lokalnych). Dodatkowo, zgodnie z badaniami stojaki takie mogą dawać lepsze efekty, niż nachalna reklama telewizyjna, czy radiowa, jeżeli są umiejscowione w miejscach, gdzie ludzie na coś oczekują. Przykładowo, osoby znajdujące się na przystanku autobusowym, czekające na swój kurs, pod wpływem znudzenia chętnie czytają i zapoznają się z ofertami reklamowanych w najbliższej okolicy firm.

Reklama w formie fizycznej wciąż nie traci swoich atutów. Odpowiednio przeprowadzona akcja plakatowania i roznoszenia ulotek, może niejednokrotnie dać podobne (a nawet chwilami lepsze) efekty, niż o wiele droższa reklama telewizyjna, bądź radiowa, wiele niższym nakładem finansowym.

Reklamy w wersji fizycznej
Przewiń na górę